04.08.2009 13:06

Všetko čo má rada Ashley

Co ma rada Ashley? :)

Obľúbená farba:Rúžová

Obľúbené jedlo:Sushi!milujem sushi a pizzu

Obľúbené filmy:Just Married, My Best Friends Wedding,Ako stratiť chlapa za 10 dni?

Obľúbené herečky:Brittany Murphy a Julia Roberts

Obľúbená kniha:The Great Gatsby

Obľúbený dizajnéri: Diesel, Bebe, Abercrombie & Fitch, and Marc Jacobs

Obľúbená činnosť:Baviť sa.Milujem nákupy

Obľúbené hudobné skupiny: Billy Joel, Elton John, The Used, All American Rejects, and Nick Lachey

Obľúbený herci: Johnny Depp, Leonardo Dicaprio,

Obľúbený song z High School Musical:"Breaking Free". Je to super song

Obľúbený predmet v škole:Moj obľúbený predmet bola Angličtina a kreatívne písanie.Písali sme básne a robili sme časopis a ja som robila jeden s celebritami a nazvala som ho:Celebrity Life Magazine.Robila som rozhovor s mojou dobrou kamarátkou Kaley Cuoco

Obrazek

—————

Späť


                                                                                                                        Vitaj na  našj stránke :

Ahoj  zaregistruj sa  v  našich  Fans Cluboch Ashley Tisdale alebo Miley   Cyrus  len  nám  napíš  na  email nikolkamisikova@centrum.sk  Neboj sa   Fans  Cluby  ľahko  najdeš  jeden je  hned pod  tímto  článkom vidíš  ?  a druhý je pod  tím  Tak  sa  zaregistruj  Ahoj