15.08.2009 00:00

Súťaž

Ahoj  zapoj sa do tejto  zábavnej  súťaže o  nádherný Diplom na mojej  stránke  vo fotogalerii  s názvom Diplomy  za súťaže !

Súťažný pokyn  znie :

 Pošli na  môj email nikolkamisikova@centrum.sk  škandálnu fotky  trebárs Miley Cyrus  ,Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale a  dalších a  toho fotku čo mi pošleš  najdem pekný  obrázok alebo už ho mám a  s toho  ti pravím Diplom  nevhaj a  začni hľadať po nete škandálne fotky celebrít  a pošli mi ich na  email nikolkamisikova@centrum.sk  a tvoj Diplom ti Pošleme  aj na tvoj email .A ak nebudeš  chcieť  trebárs Diplom tak ti dám nadherné rozvrhy obrázky ti pišelm dobre  ved mi sa dohodnemem tak píš.

—————

Späť


                                                                                                                        Vitaj na  našj stránke :

Ahoj  zaregistruj sa  v  našich  Fans Cluboch Ashley Tisdale alebo Miley   Cyrus  len  nám  napíš  na  email nikolkamisikova@centrum.sk  Neboj sa   Fans  Cluby  ľahko  najdeš  jeden je  hned pod  tímto  článkom vidíš  ?  a druhý je pod  tím  Tak  sa  zaregistruj  Ahoj